Zásady vrácení peněz, výměny a opravy hodinek
Vážíme si našich zákazníků a snažíme se jim poskytnout co nejlepší zážitek z nakupování. Abychom zajistili, že budete se svým nákupem hodinek spokojeni, stanovili jsme následující pravidla pro vracení, výměnu a opravy:
1. Pravidla pro vracení peněz
Oprávněnost
Hodinky můžete vrátit do 14 dnů od data původního nákupu, pokud jsou splněny následující podmínky:
Hodinky jsou v původním nenošeném stavu.
Všechny visačky, nálepky a ochranné kryty jsou neporušené.
(Pokud byl ochranný kryt odstraněn, musíme vaši žádost s politováním odmítnout, protože se jedná o porušení našich zásad pro vracení zboží).
Hodinky jsou dodávány s originálním obalem včetně krabičky a návodu.
Je předložen platný doklad o koupi (účtenka nebo potvrzení objednávky).
PROCES VRACENÍ
Pro zahájení procesu vrácení kontaktujte náš zákaznický servis. Sdílejte s námi fotografie nebo videa hodinek.
Po schválení pečlivě zabalte hodinky a všechny doprovodné předměty a zašlete nám hodinky zpět pomocí sledovatelného a pojištěného způsobu přepravy. (Použijte prosím pouze místní kurýrní službu nebo metodu přepravy EMS)
Jakmile obdržíme a zkontrolujeme vrácené hodinky a potvrdíme, že splňují naše podmínky pro vrácení, zpracujeme vrácení peněz do 5 pracovních dnů. Vrácení peněz bude provedeno původním způsobem platby.
2. ZÁSADY VÝMĚNY
Oprávněnost výměny
O výměnu můžete požádat do 30 dnů od data původního nákupu, pokud jsou splněny následující podmínky:
Hodinky jsou v původním, nenošeném stavu.
Hodinky jsou v původním nenošeném stavu. Všechny visačky, nálepky a pouzdra jsou neporušené.
(Pokud byl ochranný kryt odstraněn, musíme vaši žádost s politováním odmítnout, protože se jedná o porušení našich zásad pro vracení zboží).
Hodinky jsou dodávány s originálním obalem, včetně krabičky a návodu.
Je předložen platný doklad o koupi (účtenka nebo potvrzení objednávky).
PROCES VÝMĚNY
Pro zahájení procesu výměny kontaktujte náš zákaznický servis a uveďte, které hodinky si přejete vyměnit.
Po schválení pečlivě zabalte hodinky a všechny doprovodné předměty a zašlete nám hodinky zpět pomocí sledovatelného a pojištěného způsobu přepravy. (Použijte prosím pouze místní kurýrní službu nebo metodu přepravy EMS)
Jakmile obdržíme a zkontrolujeme vrácené hodinky a potvrdíme, že splňují naše kritéria pro výměnu, zašleme vám hodinky, které jste požadovali vyměnit. Případný rozdíl v ceně bude odpovídajícím způsobem doúčtován nebo vrácen.
3. Záruka a zásady oprav
Záruka
Na všechny hodinky prodávané v Obchodech se vztahuje omezená záruka. Záruka se vztahuje na výrobní vady a poruchy při běžném používání. Záruka se nevztahuje na poškození způsobené nehodou, nesprávným používáním nebo neautorizovanou opravou.
POSTUP OPRAVY
Pokud je třeba hodinky opravit v záruční době, obraťte se na náš zákaznický servis, který vám poskytne pokyny k opravě.
Pokud hodinky již nejsou v záruce, nabízíme placenou opravu. Kontaktujte nás pro nabídku opravy a další pokyny.
Hodinky pečlivě zabalte a zašlete nám je sledovatelným a pojištěným způsobem přepravy. Prosíme, používejte pouze místní kurýrní služby nebo metody přepravy EMS.
Po obdržení hodinek posoudíme potřeby opravy a sdělíme vám odhadovaný čas a náklady (pokud je to relevantní).
Opravu dokončí jeden z našich kvalifikovaných hodinářských techniků a hodinky vám budou vráceny v normálním stavu.
Upozorňujeme, že tyto zásady se mohou měnit a podmínky se mohou lišit. Doporučujeme vám, abyste se podívali na naše oficiální webové stránky nebo se obrátili na náš zákaznický servis, kde najdete nejaktuálnější informace a konkrétní pokyny týkající se vrácení, výměny a opravy. Vaše spokojenost je pro nás nejvyšší prioritou a jsme zde, abychom vám pomohli s jakýmikoliv dotazy nebo obavami ohledně nákupu hodinek.